گیرنده های دیجیتال

گیرنده های دیجیتال

گیرنده های دیجیتال

گیرنده های دیجیتال

تصویر و صدا در PCDVB-3100 ایکس ویژن

سلام من یه گیرنده usb ایکس ویژن دارم .
امروز گیرنده رو از کامپیوتر جدا کردم بردم جای دیگه امتحان کنم وقتی برگشتم خونه و usb رو به کامپیوتر وصل کردم دیگه قادر به دریافت شبکه ها نبود یعنی دستگاه رو میشناسه سیگنال هم به طور کامل موجوده اما تصویر وصدایی از شبکه موجود نیست .
از بین 32 کانال فقط کانال اصفهانه که سالمه و باقی بدون صدا و تصویرن .
درایورش رو هم آپدیت کردم ولی درست نشد .
نرم افزارهای دیگه هم امتحان کردم نشد .
به نظرتون مشکل از کجاست ؟  
 
اگه به تنظیم کارخونه برگردونید و سرچ کنید مشکل حل میشه..در ضمن آنتن رو چک کنید ...اگه نشد چون گارانتی داره به فروشنده اطلاع بدید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد