گیرنده های دیجیتال

گیرنده های دیجیتال

گیرنده های دیجیتال

گیرنده های دیجیتال

مشکل در آپدیت گیرنده سیم ویو مدل: hd 7800

سلام خدمت همه دوستان
بعد از این که شبکه های پویا و ورزش راه افتادند گیرنده ما فقط 8 تا شبکه رو پیدا می کرد
هر چی هم دوباره جستجوی کانال رو می زدم دوباره همون هشتا رو پیدا می کرد
بعد رفتم توی سایت سیم ویو ولی فقط برای مدل 7802 فریمور داشت
من هم همون رو دانلود کردم و نرم افزار گیرنده رو آپدیت کردم
( با توجه به این که مدل گیرنده من 7800 هست ولی من با فریمور 7802 آپدیت کردم )
بعد از آپدیت دو تا مشکل پیش اومد:
1- اول این که کنترل گیرنده فقط خاموش و روشن می کنه و بقیه دکمه هاش کار نمی کنه
2- دوم اینکه وقتی جستجوی کانال ها رو می زنم بدون اینکه جستجو کنه می پره بیرون( قسمت تنظیمات زبان و کشور و جستجو)
لطفا کمکم کنید
اگه می تونید لطفا فریمور خود hd 7800 رو برام بذارید
دستتون درد نکنه
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد